BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 12, 2010

The title is of this songs. Is produce by a girl named fyfy. Which is also my bestie, she gaved me an inspiration to write this songs. As i asked her if she got any title. She said 'Memori bersama'. then i started to sings. lalalala.. Then i got this lyrics. Its just happen to come out of my mind. HOPE KORANG ENJOY..

Title: Memori Bersama

hati kini... ingin mengenali..
dirimu.. lebih mendalam..
kerana hati.. telah jatuh cinta..
pada dirimu..

setelah.. aku mengenalimu..
kau pulak yang berubah..
kau tinggalkan aku..
untuk si dia..

sayang.. ku ingin bertanya..
sewaktu kita bercinta.. adakah..
kau setia.. ataupon kau hanya
ingin permainkan aku..

aku kini mengimbas kembali...
kenangan aku bersamamu..
untuk mencari.. kesalahanku.
terhadap dirmu...

memori kita bersama..
kini aku sangat.. menghargai..
kerana kau.. lahhh.. yang selama ini..
aku sayangi.. aku tak ingin pergi jauh darimu..

if this songs.. come out, i will sings for eu live..
Fion[A]mirrul
121210

0 comments: