BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 8, 2010

Aku Makin Lemah

Tiap hari aku makin lemah, badan aku seperti da tak berfungsi lagi. Aku tak ada selera nak makan. Aku sukar untuk keluar rumah. Hanya di rumah sahaja aku lepak dan buat ape yang patut. Ya Allah, adakah ini cobaan dan derita harus aku alami. Selama beberapa bulan, aku derhaka kepada ibu dan ayah. Bila aku dahulu jahat. Aku memang tak patot bersikap demikian. Memukul ayah dan ibu, tapi aku terpaksa. Sekarang bila aku sedar. Setelah lama bersikap jahat, tarikh 2nov 2010. pukul 830mlm. Bila sahaja aku balik dari doctor. Aku masuk bilik. Bila dengar ibu aku balik. Aku terus keluar, sujud kepada dia. Aku menangis dan aku tak ingat pape. Setelah itu, aku kembali masuk ke bilik tidur ku. Sambung chat. Tiba-tiba, aku menjadi orang baru. Aku lupa semua kesalahan yang telah lama aku lakukan. Keesokkan hari nya, aku bebaik dgn ibu dan ayah. Aku berkongsi rokok dgn ayah. Kerana pada masa itu, aku ada 10 kotak rotak berlainan. Sebernya 26, tapi bila aku lepak kat yishun. Aku sudah kongsi dgn kawan2 di sana. Seorang satu 5 kotak lah. Aku pon amik lah. Balik jek, hari-hari aku isap rokok itu berlainan. Sehingga lah, aku jatuh sakit lagik. Empat hari selepas bebaik dgn ibu dan ayah. Aku ditangkap oleh 4 transcom police di jurg east mrt station. Itulah yang membuat kembali kejahatan diriku kembali. Make me remember what done i had done!
Duduk dalam lockup selama 24jam. Makanan semua macam sial. Air macam air kencing. Pahit rasanya. Nak tido sahaja, police kejot2. Dalam pukul 3am. Aku keluar bail dan pulang ke rumah.

0 comments: