BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 11, 2010

in times i had changed

i had never once felt so damn weak. its been months im sick. i can feel the pressure of dying. what i know is that. this is the punishment of what God is treating me. for being bad to mother and father. in malay, kalw anak derhaka. mak sumpah akan jadi kan. so agaknya ini adalah sumpahan nya. kerana aku selalu gado gn dia jek. gan ayah. aku takkan pernah lagk. pasal aku dah giveup on him la. dia takot gan aku aper? mama dan ayah selalu pikir pasal duit aku jek. aku tau kdg2 mama checked bilik aku. see for my money. masih banyak ke sikit. ayah suroh aku gi kerja. ape nie? dia takkan pernah tau, aku ada kes and sakit lah. pasal aku tak pernah rapat gan dia. kalw aku bebaik gan dia.. dia akan control aku. suroh aku gi kerja. buat ini semua. marah-marah aku. aku dah besar, aku tahu lah camne nak buat. semalam kat bukit panjang. ?(senja) guardian. aku curik laughing gas. orang kedai tuhh pon tak nampak aku. dia suspek yang kawan aku amik and curik. aku rilek ajek.. walaupon, actually ada salesgirl. tapi takkan dia taktau. yang aku bebual kuat2. lagik ley tunjuk kawan aku. aku tnye kuat2 ini ehk? in eng lah. then aku slowly letak dlm suar aku.. hahahah.. aku da biasa. tapi aku takkan mencuri lagik

0 comments: